belucky

Fredag!

Kategori: Gott & Blandat

Hello!
Det är riktigt awesome med fredag idag, love it! 
Var i skolan idag, var lite trögt men hade skit kul på sista lektionen, Emma var knas:p Efter träffade jag Johannes och vi stck till vällingby och köpte kaffe (JA!) Trevligt var det, har inte träffat honom sen återträffen från sjövik.
Så ni vet är sjövik ett kristendoms läger jag var på i sommras. Jag träffade några av de bästa människorna ever där och vi är väldigt nära varanda. Så det är bara 2 veckor under sommar lovet och sen en återtäff 2 månader efter... Och den klass jag fick där känner jag bättre än den i skolan, så aa, ni fattar:p

Nu har vi besök av några från göteborg, de ska sova över här eftersom det är fest för päronen imorgon:D Kanske lägger upp en bild på outfiten senar;)
Kramar Erika
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: