belucky

Emelie tittar in :)

Kategori: Gott & Blandat

Haha va töntigt "Emelie tittar in", menmen. Jag har riktigt tråkigt just nu så jag tänkte att Lydia och Erikas läsare kunde ha lite kul och läsa detta inläägg. Just nu ligger jag och lyssnar på jätte skön musik och det känns som jag ska somna vilken sekund som helst, men det ska jag inte för jag har inte lust att sova.
Är det bara jag som tycker det är SKIT tråkigt att sova?
Jag menar man slösar ju bort typ halva sitt liv, jag ser aldrig fram emot att sova. Haha jag sitter typ fett länge och tvingar min hjärna att inte bli trött. Iallafall på helgerna, alla mina kompisar är såhär "ååh va skönt o sova" men jag tycker verkligen inte det. Jo det kanske är lite skönt men det är verkligen inte roligt, det är ju sååå tråkigt. Man bara ligger i en säng och sover i flera timmar. O shit jag är så rastlös av mig, måste ju typ gå i terapi.. haha!
Nä men jag är verkligen rastlös, jag får panik om jag bara sitter still.
Men oj nu blev det är jätte lång text om o sova, men det skiter jag i för ni läser säkert det här ändå och tycker det är jätte intressant. Mohahahahha!
Men nu ska jag kanskeeeeeeee sova, för ja sitter helt själv uppe i min familj just nu så de är ju lite läskigt.
PUSSAR PÅ ER ALLA !! (hoppas de va okej om jag TITTADE in här Erika och Lydia!)
Om ni har lust kan ni ju kolla in min blogg: http://emellie.devote.se
Här får ni en liten galen bild, WUHUU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: