belucky

See you closer now

Kategori: Gott & Blandat

Heej! :D
jaaag blir så jävla irriterad på blogg.se appen på mobilen! Försökte lägga upp ett inlägg typ 1032923487294 gånger igår men den vill inte publicera!!!!!!! Damp barn hääär. Men får blogga från datan istället!
Ajaa, igår mådde jag inte så bra, var hängig osv och hade en jäävla hosta blää.
Så alla mina planer blev inställda, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Memen idag mår jag mycket bättre och ska snart till Tilda och där träffar vi Linnea och så ska vi in till stan och fira Elinaaa, eller vi ska typ fika hos henne för hon har tagit konfirmationen, säger man så hahah? XD Såå det ska bli skoj! :)
Ha en bra dag!
Puuuss Lydia

Jag hittade en gammal arkiv bild på mig och Tilda, gaaah så länge sen! :D

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: