belucky

Dag 4

Kategori: Gott & Blandat


Jag älskar många personer men den personen som känner mig bäst är Tilda Charlotta Fransson <3 Jag o tilda har känt varandra sedan i förskolan och vi har gått igenom
Så mycket och fått såå himla många underbara minnen tillsammans! Haha som den där gången i somras när vi red och conecto rymde och fyyfan va kul de var ändå hahah! Och när vi var i hagen och jag var nära på att bli nertrampad!
Eller den gången i åre när vi träffade dom på våningen över oss och hahaha gjorde bort oss i backen heela tiden, hahaha eller du rättare sagt :P och innan hade vi skrytit om hur bra vi var o allt haha!
Och alla våra skidvideos i åre hahah, och vi tyckte att vi var as coola! och våran låt: jag gick ner på stureplan lalala....
Och när vi var på gotland och när
Vi var ute på kvällen vid vattnet och trodde att en mördare följde efter oss xD
Och alla gånger på spillan och ridlägret! :D Och när vi var små och hade 80-tals festen! ^^ det finns så Himla många minnen med dig! Och vi har alltid lika kul vart vi än är!
Tilda du är min number one bästis och jag älskar dig super duper mycket! Haha vi ska göra den dära road tripen i usa med en sån hära skit snygg gammal bil utan tak!! Och vi ska flytta till åre och börja jobba på dippan! :D
Du är världens bästa kompis och jag älskar dig sååå jedrans myckeee!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: