belucky

FRIIIIIIIII

Kategori: Allmänt

YEESS rubriken stämmeeer, nu är man friiii!! :D sommaren 2012 kommer bli awesomeee! :D Efter skolavslutningen så stack jag, erika, alva, emma, matilda, anna och karin till Willys där vi köpte massa gott! :D Sen tänkte vi åka vidare till haga parken och ha picknick men det såg ut som det skulle börja regna så vi stack vidare hem till mig istället och hade picknick i min trädgård hihihi, men det var super mysigt! Men sen så började regna så gick vi in och hade inomhus picknick! :D Funkade lika bra! hahaha vi gjorde en skit rolig dansvideo som jag kan ladda upp och visa senare! Men iaf sen gick Karin, Emma och Anna hem och så badade jag, alva, matilda och erika i poolen! :D Snart ska jag äta middag och sen tror jag alva kommer och sover öveer! :D sååå det blir awesome! Men ha det så bra så länge! Puss Lydia

ÄLSKAR ER ALLA!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: