belucky

Random frågor

Kategori: Gott & Blandat

Namn: Lydia Nöjd

Ålder: 15

Längd: 1.69

Sko-storlek: 38.

Född: I Stockolm

Bor: Stockholm

Gör just nu: bloggar :)

 

Vad är du rädd för: getingar, hahah skräckfilmer och för att förlora någon jag älskar

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är mig själv :)

Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte jobbat, men om man räknar med prao så var det på hunddagiset :)

Har du körkort och egen bil: inte än hahaa ;)

När grät du senast: kommer inte ihååg

När skrattade du senast: Haha förmodligen åt min brooor

Vem åkte du bil med sist: Min fader och min brorsa

Vem åt du mat med sist: haha med mig själv XD

Vem sov du hos sist: Matildaa :)

Vem sov hos dig sist: Emeliee :)

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Typ veterinär :)

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: alla stunder med dom jag älskar! :)


Har du varit utomlands någon gång: ja :)

Vilken plats var finast: Malaysia eller USA :)


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej

Har du piercing eller tatuering: Öronen ;)


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: BÅDA! :D

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: Kött heheheh

Hund eller katt: Hund! :D

McDonalds eller MAX: McDonalds

Charter- eller skidsemester: Båda är lika underbara!

Hockey eller fotboll: Fotbooll 

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Deet spelar ingen rooll ;)

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vååår :)

Flyg eller tåg: Flyg, men tååg är super mysigt!

Bil eller buss: Bil ;)


KRAMAR LYDIA! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: