belucky

Deserve the moment

Kategori: Gott & Blandat

Godmorgon!
Vaknade kanske runt 10 och gick upp runt halv 11, har ätit frulle och ska sätta mig och plugga nu, ska bli klar med svenskan och sen så ska jag plugga SO, roooolig söndag! men sen på eftermiddagen så ska jag till annas och olivias konfa och sen så ska jag på slääktkalas, min kusin fyllde 19 år igår, graaattis till dej! :D
Igår var en jätte mysig dag! Jag träffade Tilda och Linnea och så drog vi in till stan där vi köpte konfa present och andraa saker, jag köpte en bikini, en klänning och ett linne! :D Kan visa senare! :)
Men iaf senare drog vi hem till linnea och senare mötte vi upp lina och så gick vi o handlade mat och så gjorde vi tacos! Och sen tittade vi på eurovision, LOREEN VAAANN WOHOOO!!!! :D
hahahahvi bleeeev sååå jeevla glaaada!!!
men ajaaa, nu ska jag plugga! sååå pusss Lydia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: