belucky

Randooom blogglista

Kategori: Allmänt

Namn: Lydia Nöjd

Ålder: 15

Längd: 1.69

Sko-storlek: 38

Född: I Stockolm

Bor: Stockholm

Gör just nu: chillar in tha bed med beeztiz 

Vad är du rädd för: getingaaar

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är mig sjääälv

Det roligaste jobbet du haft/har: hunddagiset på praon ;)

Har du körkort och egen bil: nooo not yet :(

När grät du senast: kommer ej ihåååg

När skrattade du senast: nysss för jag tryck på spela igen på en låt jag har spelat typ 5 gånger nu, tilda börjar bli lite irriterad hahaaha

Vem åkte du bil med sist: när vi skulle till gymmet i onsdags, :OO haha länge sen typ!

Vem åt du mat med sist: Tildaaais

Vem sov du hos sist: Tildaaaa

Vem sov hos dig sist: Emeliee tror jag ;)

Vad var du rädd för när du var liten: haha att mina päron skulle glömma mig om jag var någonstans,asså typ glömma att hämta mig, från typ träningen o sånt där hhahha! 

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: veterinäär

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 2-3 gånger kanskee

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag bröt armeen, uusch

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: stunder med släkten & familjen, resor, och vänner <3

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: måånga saker säkert

Har du någonsin sportat: näää? haha jag har typ sportat hela mitt liv! ;)

Någon du ser upp till: Farmor som alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta <3

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, mobil, nycklar ;)

Har du varit utomlands någon gång: ja manyyy times ;)

Vilken plats var finast: USA eller Malaysia ;)

Största stad/städer du varit i: new york tyypp haha ingen aning? ;) kanske någon stad i thailand haha ;)

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej

Har du piercing eller tatuering: öronen ;)

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad tror jag, men landet är mysigt!

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: kött

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: MAX

Vin eller Öl: Öl hahah!

Charter- eller skidsemester: Skidsemester!

Sverige eller Utlandet: utlandeeet ;) 

Sport eller nyheter: Nyheteeer

Hockey eller fotboll: fotboooll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: bådaaa

Sommar eller vinter: Sommaaar

Vår eller höst: vååår :D 

Flyg eller tåg: Flyyg

Bil eller buss: Bil

Kommentarer


Kommentera inlägget här: